مداحی ای نام و نشان من/جان من جهان من میثم مطیعی و امیر عباسی + متن مداحی
خداوندا! با تدبیر خود از تدبیرهای ناقصم بی نیازم فرما و از اختیار خود بهره مندم بساز. نیایش امام حسین علیه السلام در صحرای عرفات/آخرین بروزرسانی وبگاه:تابستان 1400
تهیه و تدوین مطلب:گروه نویسندگان

مداحی ای نام و نشان من/جان من جهان من میثم مطیعی و امیر عباسی

مداحی زیبای حاج امیر عباسی و حاج میثم مطیعی - ای نام و نشان من، جان من جهان من

شب پنجم محرم 93 هیئت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق(ع)

متن مداحی:

ای نام و نشان من/جان من جهان من

میگیرم سراغت/میمیرم ز داغت

میگیرم سراغت/میگریم ز داغت

در دل مانده رویایت/بر لب نام زیبایت

اربابم حسین جان/میمیرم برایت

***

مصباح الهدی یی تو/محبوب خدایی تو

روشن از تو راهم/محتاج نگاهم

***

ای عشق نخستینم/معیار دل و دینم

جانم را رها کن/نذر کربلا کن

***

ای خاکت بهشت من/زیبا سرنوشت من

ای اسم حسینم/ای عشق تو دینم

***

ای سر خدا با تو/عطر مرتضی با تو

جان عالمی تو/اسم اعظمی تو

***

در دل مانده رویایت/بر لب نام زیبایت

اربابم حسین جان / میمیرم برایت

***

بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا

بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا

تشنه آب فرتم ای اجل مهلت بده

تا بگیرم در بغل قبر شهید کربلا

حسین جانم/حسین جانم/حسین جانم/حسین جانم

***

عبد الهم عبد الهم من عاشق ثار الهم

***

طرح 14 قدم به نیابت

لینک دانلود پیکو فایل: -دانلود نمایید-

حجم قایل: 5.2 MB

منبع: وبگاه کانون فرهنگی تبلیغی مردمی طه

**** 

 

 

 

 

 

 

پست های مرتبط:

» مداحی پای پیاده هم پای جاده ره میسپارم به عزم زیارت با نوای حاج میثم مطیعی (جدید)

» مداحی عربی - فارسی جدید و زیبای حاج میثم مطیعی به مناسبت اربعین

» مجموعه نوحه اربعین سال 93

» کلیپ زیبای ما عاشق محمدیم با مداحی میثم مطیعی

» عنایت امام زمان(عج) به جوان فقیر عاشق یک دختر!

» مستند پیاده روی اربعین/شما چه کسی هستید؟

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود , مذهبی / مداحی , امام حسین(ع) , ,
:: برچسب‌ها: مداحی زیبای حاج امیر عباسی و حاج میثم مطیعی-ای نام و نشان من جان من جهان من , متن مداحی ای نام و نشان من جان من جهان من , مداحی زیبای حاج امیر عباسی و حاج میثم مطیعی , ای نام و نشان من جان من جهان من , مداحی ای نام و نشان من/جان من جهان من میثم مطیعی و امیر عباسی + متن مداحی , دانلود مداحی زیبای میثم مطیعی ای نام و نشان من , جان من جهان من , در دل مانده رویایت , ای عشق نخستینم , در دل مانده رویایت , برلب نام زیبایت , من عاشق ثار اللهم , میثم مطیعی , کانون طه , کانون فرهنگی تبلیغی مردمی طه , کانون فرهنگی طه ,
:: بازدید از این مطلب : 83796
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
از طریق فرم زیر در بهبود کیفیت محتوای وبگاه یاریمان کنید.

<-CommentGAvator->
آشنا در تاریخ : 1393/11/18/yaemam-mahdi-1390 - - گفته است :
با سلام
ممنون از وبلاگ زیباتون ، با گوش دادن به مداحی انگار با دلم یه سفر به کربلا رفتم . اجرتون با امام حسین.
پاسخ:التماس دعا

<-CommentGAvator->
رحیم در تاریخ : 1393/9/21/yaemam-mahdi-1390 - - گفته است :
آجرکم عند الله


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








براي دانلود کليک کنيد
محتواي اين وبلاگ منطبق بر قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد. اين وبگاه در سايت ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي وزارت ارشاد ثبت شده است. اکثر مطالب وبلاگ داراي منبع از کتب اسلامي و يا سايت هاي ارزشي و مفيد ديني است و کپي برداري از مطالب وبگاه فقط با ذکر منبع بلا مانع است