تصنیف کاروان با صدای عبدالحسین مختاباد بهمراه متن
خداوندا! با تدبیر خود از تدبیرهای ناقصم بی نیازم فرما و از اختیار خود بهره مندم بساز. نیایش امام حسین علیه السلام در صحرای عرفات/آخرین بروزرسانی وبگاه:تابستان 1400
تهیه و تدوین مطلب:گروه نویسندگان

دانلود تصنیف کاروان با صدای عبدالحسین مختاباد

تصنیف کاروان با صدای عبدالحسین مختاباد
 
متن تصنیف کاروان با صدای عبدالحسین مختاباد:

با کاروان تا ماه من محمل به محمل می‌رود
سرگشته از پی آه من، منزل به منزل می‌رود

اشکم به دامان می‌رود، آهم به کیهان می‌رود
دل از بر جان می‌رود، جان از پی دل می‌رود

محمل نشین ماه من، دلدار دلخواه من
از بخت گمراه من، رفت از برم آه من

تا کی بگردد حکم ستاره
بینم به کامش شاید دوباره
با من بگویید ای ریگ صحرا
با من بگویید ای سنگ خارا
کین ره ندارد غم را کناره

از داغت ای آیینه خون می‌جوشد از مینای دل
جان می‌تراود همچو می، از چشم خون پالای دل

شب می‌خرامد بی‌طرب، دل می‌تپد با تاب و تب
اینک نوای پای شب، آنک نوای پای دل

ای دلبر عشوه‌گر، دلدار شیرین شکر
از بزم یاران سفر، کردی چرا بی‌خبر

ما را نهادی، بی ما دریغا
تا چون سرآید، هجر تو بر ما
ای زندباف ای، مرغ خوش آوا
درمان ندارد داغ اوستا

 


اطلاعات
نام آهنگ: کاروان
نام آلبوم: شِکوه
خواننده: سید عبدالحسین مختاباد (متولد 1345 - ساری)
آهنگساز: سید عبدالحسین مختاباد
تنظیم‌کننده: مهیار فیروزبخت
شاعر: مهرداد اوستا
سال انتشار: 1374
فرمت و کیفیت: (
MP3 (128 kbps
مدت آهنگ: 9:06 دقیقه
حجم فایل: 8.26 مگابایت
پسورد فایل فشرده: www.didarweb.ir
دانلود فایل

 

توجه: اگر صاحبان حقوق مادی و معنوی اثر فوق مایل به قرارگیری این تک‌آهنگ در دیدار وب نیستند، از طریق این لینک به ما اطلاع دهند تا آهنگ از سایت حذف شود.

مطالب مرتبط:

» دانلود موسیقی سنتی تمنای وصال

» دانلود آلبوم تمنای وصال از مختاباد

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود , آهنگ , ,
:: برچسب‌ها: تصنیف کاروان با صدای عبدالحسین مختاباد بهمراه متن تصنیف , دانلود تصنیف کاروان با صدای عبدالحسین مختاباد بهمراه متن تصنیف , دانلود تصنیف کاروان با صدای عبدالحسین مختاباد بهمراه متن , دانلود آهنگ کاروان با صدای مختاباد , دانلود موسیقی کاروان با صدای مختاباد , عبدالحسین مختاباد , مهیار فیروزبخت , مهرداد اوستا , کاروان ,
:: بازدید از این مطلب : 3724
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
از طریق فرم زیر در بهبود کیفیت محتوای وبگاه یاریمان کنید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








براي دانلود کليک کنيد
محتواي اين وبلاگ منطبق بر قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد. اين وبگاه در سايت ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي وزارت ارشاد ثبت شده است. اکثر مطالب وبلاگ داراي منبع از کتب اسلامي و يا سايت هاي ارزشي و مفيد ديني است و کپي برداري از مطالب وبگاه فقط با ذکر منبع بلا مانع است